Oferta

W swoim gospodarstwie przez cały rok oferujemy

  • Cały dom Wygodne sypialnie możemy urządzić dla dziewięciu osób. W mniej wygodnej opcji, z dokładanymi materacami itp., dom mieści póki co każdą ilość ludzi, zależną tylko od stopnia ich zażyłości. Zdarzało się, że nocowało i piętnaście osób. Zainteresowanych zapraszamy do któregoś z serwisów internetowych wspomagających rezerwacje i płatności: airbnb.com, tripadvisor.com lub booking.com.
  • Owoce (czarne porzeczki, jabłka starych odmian, śliwki węgierki, orzechy włoskie, czarny bez) do nazbierania sobie i nam: na miejscu można spożywać do oporu, natomiast do domu można zabrać połowę zbioru, drugą zostawiając nam.

Zapraszamy też do zakupów u sąsiadów:

  • Krowiego mleka (2zł/l), kurzych, kaczych itp. jajek (80gr).
  • Kur, kaczek, itp. - przygotowanych do przyrządzania w kuchni (30-40zł).
  • Miodu z różnych pór roku: z przewagą pyłku wiosennych kwiatów, kwiatów akacji, lipy itd. Jeszcze nie mamy w tym dobrego rozeznania, ale bardzo nam smakuje (30zł za litrowy słoik miodu).

W okolicy można nazbierać:

  • Grzybów. Najwięcej jest kurek, sporo kani, trochę prawdziwków… A kiedyś po ugorowych brzezinach masa czerwonych koźlaków rosła, ale brzeziny dorośleją i spośród czerwońców ostały się głównie muchomory, za to w nieprzebranej ilości.
  • Dzikich owoców: malin, jeżyn, głogu. dzikiej róży, czarnego bzu.
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License